جمعه ۱۰ فروردین ۰۳

قفل شب بند ضد سرقت چیست؟

۱۴ بازديد

شاید تا کنون اسم قفل شب بند را شنیده باشید. یا حتی از کاربرد آن خبر داشته باشید. اما آیا مس‌دانید شب بند دیجیتال چیست؟ کاربرد و نحوه کار قفل شب بند ضد سرقت به چه صورت می‌باشد.

با پیشرفت تکنولوژی و فناوری، و تبدیل شدن آن به بخشی موثر در زندگی روزمره سبک مدرنی از زندگی شکل گرفته است.  امروزه یکی از این دست آوردها قفل دیجیتال بدون دستگیره می‌باشد، که علاوه بر حفظ و افزایش امنیت و آسایش، زیبایی چشم‌گیری را به محل سکونت شما خواهد بخشید. طراحی بصری چشمگیر کاملاً با دکوراسیون مدرن و مینیمالیستی جفت شده و جلوه ای شیک را به درب ورودی شما می دهد.

قفل هوشمند بدون دستگیره

با گذشت زمان ، سبک قفل‌های ورودی بدون کلید بهبود یافته و نمای شیشه ای و صفحه لمسی یک گوشی هوشمند زیبا را منعکس می‌کند، تا سبکی متفاوت، راحتی و آسایش را برای خانه یا ساختمان شما فراهم نماید. قفل دیجیتال بدون دستگیره، که تنها یکی از انواع قفل درب آپارتمان موجود در بازار می‌باشد، قابل نصب بروی انواع درب ضد سرقت و درب چوبی می‌باشد.

قفل شب بند چیست؟

قفل شب بند دکمه‌ای فیزیکی می‌باشد، که در قسمت داخلی قفل وجود دارد و در صورت فعال نمودن آن توسط صاحب ملک یا ساختمان هیچ شخصی دیگر قادر به ورود یا خروج از ساختمان نخواهد بود. با فعال نمودن این دکمه امکان ورود و خروج، حتی از کسانی که دارنده کارت یا رمز عبور قفل می‌باشند نیز، سلب خواهد شد. پس می‌توان قفل شب بندی را تضمین کننده آرامش و آسایش دانست.

قفل دیجیتال شب بند بدون دستگیره، افزایش حریم خصوصی

قفل شب بند دیجیتال دارای دکمه‌ای در داخل قفل دیجیتال می‌باشد، فعال نمودن این دکمه از داخل امکان پذیر است و همانطور که گفته شد بعد از فعال نمودن این دکمه دیگر هیچ متجاوزی توانایی ورود و حک نمودن قفل دیجیتال را نخواهد داشت. کلید یدکی برای این مواقع در نظر گرفته شده است که تنها با آن می‌توان درب را باز نمود، از قفل دیجیتال بدون دستگیره برای افزایش امنیت بر روی درب‌های ضد سرقت و درب‌های چوبی قابل نصب می‌باشد. قفل شب بند بدون دستگیره شامل یه صفحه شیشه‌ای مقاوم، صفحه کلید لمسی، منبع تغذیه اضطراری و سیستم سنسور اعلام حریق، آلارم دزدگیر و سیستم ضد سرقت می‌باشد.

امکانات و ویژگی‌های قفل دیجیتال بدون دستگیره

انواع متنوعی از قفل بدون دستگیره دیجیتالی در حال حاضر در بازار موجود می‌باشد که روش‌های دسترسی به آن‌ها تفاوت‌شان را رقم خواهد زد. از جمله این دسترسی‌ها می‌توان به رمز ۴ تا ۱۲ رقمی، کارت RFID و اثر انگشت اشاره کرد.

بر روی قفل دیجیتال اثر انگشتی امکان ثبت و شناسایی ۱۰۰ اثر انگشت فراهم شده است، که علاوه بر اثر انگشت بر روی اکثر این نوع قفل‌ها ترکیب دیگری از دسترسی‌ها نیز همچون رمز عبور یا کارت تعبیه شده است، تا در صورت دسترس نبودن یکی از این نوع بتوان از روش دیگری درب را باز نمود.

در قفل بدون دستگیره رمزی که دارای صفحه کاملا لمسی و ضد خش می‌باشد، قابلیت استقاده از ۴ تا ۱۲ رقم برای رمز عبور وجود دارد. در صورتی که افرادی در کنار شما قرار دارند، هنگام استفاده از قفل رمزی درب نگرانی زیادی بابت پی بردن رمز توسط آن‌ها وجود دارد، که جای هیچ نگرانی نیست. با وجود قابلیت تابع خیالی در قفل رمزی بدون دستگیره، می‌تواند چند رقم بصور تصادفی و رندوم وارد نمایید، تا از لو رفتن رمز جلوگیری نمایید. همچنین در این نوع قفل در صورت وارد نمودن رمز اشتباه بطور متوالی سیستم قفل برای ۵ دقیقه غیر فعال می‌شود و آلارم هشدار به صدا در خواهد آمد.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد قفل دیجیتال بدون دستگیره استفاده از بلوتوث برای دسترسی و باز نمودن درب می‌باشد. به راحتی و تنها با نصب اپلیکشین مربوط به قفل هنگامی که به درب منزل نزدیک می‌شوید، درب باز خواهد شد. با نصب این نوع قفل‌ها براحتی امنیت ساختمان خود را دو چندان نمایید.

منبع : سایت کاداس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.